Hoe Werkt Нet?

Hoe reserveer ik mijn parkeerplek?

Vul bij Reserveren de aankomst- en vertrektijd, uw persoonlijke gegevens en informatie over uw auto in. We laten u dan direct de totaalprijs zien die u betaalt voor uw parkeerplek in de geselecteerde periode. Wilt u voor meerdere auto’s plekken reserveren? Maak dan per auto een aparte reservering of bel naar +31 (0)40 2621 570.

Hoe weet ik dat mijn reservering is doorgekomen?

Na het reserveren krijgt u direct te zien dat we uw reservering in goede orde hebben ontvangen. Ook ontvangt u een bevestiging van uw reservering per mail. Dit kan eventjes duren. Ziet u geen bevestiging, controleer dan even uw spam map. We kunnen u altijd opnieuw een bevestiging van uw reservering sturen.

Mail ons voor een nieuwe bevestiging

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij Airport Eindhoven Parking betalen met iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Giropay, American Express en Bancontact. Ook is het mogelijk om een persoonlijke kortingscode te gebruiken in stap 2 van Reserveren.

Hoe wordt mijn auto beveiligd?

Al onze parkeerterreinen zijn omheind, worden 24/7 bewaakt en zijn alleen toegankelijk met een persoonlijke QR-code. Wij slaan alle rit-informatie van onze Valet chauffeurs automatisch en digitaal op, zodat u altijd inzage heeft in gereden kilometers.

Met de Valet service maken we een digitale 360-scan van uw auto: u rijdt door onze videostraat, waar uw auto van alle kanten gefotografeerd wordt. Zo kunnen we u laten zien dat u uw auto in dezelfde staat terugkrijgt als u hem achterliet en is eventuele schade aan te tonen.

Moet ik een bevestiging van mijn reservering meenemen?

Het is niet nodig om uw reservering uit te printen.

Ik heb een andere vraag, wat nu?

We beantwoorden graag uw vragen over parkeren bij Airport Eindhoven Parking. U kunt ons 24/7 bereiken via info@airporteindhovenparking.nl. Liever bellen? We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 16:00 uur.